“Digital Managers Club” boven de doopvont

14/06/2013 OM 07:59 - Luc Willemijns
F8e24612e99136235f880bda4f500c56
Frédéric Martins (Rossel Advertising), Alain Mbange (DataSafer), Chister Trompet (AdVinci) en Olivier De Doncker (fullmedia.be) hebben de “Digital Managers Club” (DMC) boven de doopvont gehouden. Dat is een nieuw initiatief dat adverteerders en communicatie-agentschappen in een exclusieve vereniging wil bijeen brengen. Doel zijn de digitale media promoten en ervaringsuitwisseling aan te moedigen.

De “Digital Managers Club” laat zich inspireren door de Franse Internet Managers Club. De voornaamste doelstellingen van de organisatie zijn drieledig, met name op regelmatige basis managers en besluitvormers uit de digitale wereld bijeen brengen tijdens exclusieve evenementen, ervaringsuitwisselingen organiseren tussen emblematische Internet-spelers in België en, ten slotte het Internet als een marketing- en communicatiemedium te promoten.

De club zal elke maand een informeel diner organiseren waarbij professionals ervaringen kunnen uitwisselen en een voordracht bijwonen, gegeven door een bekende persoon uit de digitale wereld. Op middellange termijn is het tevens de bedoeling het initiatief te laten uitgroeien tot een platform voor andere projecten, die de digitale community willen verenigen en de digitale media in België willen promoten.

Potentiële leden van de “Digital Managers Club” kunnen hun kandidatuur indienen via de site www.digitalmanagersclub.be Wie zich kandidaat stelt moet eerst via Facebook het peterschap vragen van drie leden en daarna goedgekeurd worden door de raad van beheer van DMC.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.