Mediahuis pakt uit met nieuw employer branding-initiatief

Mediahuis N.V. (Hasselt), de joint-venture tussen Corelio en Concentra, lanceert met MARK een employer branding-initiatief, zowel in print als on-line. Op MARK verschijnen enkel imagocampagnes in combinatie met redactionele bijdragen over goed werkgever- en werknemerschap. MARK verschijnt maandelijks als magazine bij De Standaard en Het Nieuwsblad.
Voorts krijgt MARK een verlengstuk via de on-line kanalen van De Standaard, Het Nieuwsblad, Jobat en de sociale media.
Meer info: 02/467.22.11 of www.jobat.be.
MEDIAHUIS N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.