PostPunten verwelkomden al 50 miljoen klanten
De voorbije tien jaar maakten 50 miljoen klanten gebruik van een PostPunt in hun buurt. Anno 2014 zijn dat er 25.000 per dag.
PostPunten bevinden zich bij zelfstandige kruideniers en in warenhuizen (Carrefour, Cora, Delhaize, Louis Delhaize, Match, Night&Day en Spar), in tankstations (Esso, OCTA+,Q8, Shell, Texaco en Total), in zelfstandige krantenwinkels en Press Shops, in copycenters en bij een drukker. Uitzonderlijk ook in een videotheek en bij een aantal gemeentediensten.
In een PostPunt kunnen klanten terecht voor de basisdiensten van bpost. Ze komen het meest om pakjes en aangetekende brieven te versturen of op te halen (50%), om postzegels en pakketten-labels te kopen (45%) en om facturen te betalen (5%).
De klanten stellen de nabijheid en de ruime openingstijden van de PostPunten enorm op prijs. Dankzij de PostPunten kon bpost het totaal aantal openingsuren van zijn verkoopsnet immers met 45% verhogen. In 2004 waren alle postkantoren samen 45.000 uren open voor het publiek, in 2014 is dat 65.000 voor alle PostPunten en postkantoren samen.
BPOST N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.