Toshiba diversifieert naar professionele signage-markt

13/02/2015 OM 09:43 - Luc Willemijns
Placeholder

Toshiba Europe GmbH (Neuss) breidt zijn portfolio professionele signage-oplossingen ten behoeve van KMO's verder uit. Om te kunnen voldoen aan de vraag naar modellen die in staat zijn zestien uur per dag, zeven dagen op zeven te functioneren, introduceerde Toshiba onalngs zijn eerste 16/7-serie: de TD-E serie.

Voorts pakt het bedrijf uit met een nieuwe generatie videowalls en professionele signage-schermen voor bedrijven van uiteenlopende omvang. Thans introduceert Toshiba digitale signage-software om de installatie en het beheer van schermen te vergemakkelijken. In combinatie met compatibele beeldschermen zal deze software het mogelijk maken content-beheer en -planning in een complete oplossing samen te voegen.

Vorig jaar startte Toshiba in Europa zijn B2B TV-activiteiten op in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland. Inmiddels is de onderneming in de meeste Europese landen in dit marktsegment aanwezig.

De volgende stap is de introductie van industriespecifieke professionele signage-oplossingen. Voor de retail-sector, inzonderheid voor trendy modemerken, introduceert Toshiba voor het eerst in Europa een Virtual Fitting Solution-concept, dat klanten in staat stelt kleding virtueel te passen, ongeacht of het winkelpunt al dan niet open is.

Meer info: 0800/700.40 of http://www.toshiba.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.