AVAYA BELGIUM N.V.

Lucent Technologies heeft de afsplitsing van Avaya Inc., zijn vroegere Enterprises Networks Group, afgerond. Avaya Belgium N.V. kondigde alvast aan het call center van Teleperformance in Brussel naar een ultramodern Internet Contact Center (ICC) met een uitgebreider dienstenaanbod om te zullen schakelen. Klanten zullen zodoende met bedrijven kunnen communiceren van eender waar, op eender welk tijdstip en volgens de wijze van hun keuze. Ze kunnen kiezen tussen telefoon, fax, e-mail, text-chat, spraak over het Internet (Voice over IP) en callback om informatie op te vragen of bestellingen te plaatsen. Teleperformance breidt overigens zijn capaciteit uit van 100 naar 200 agenten. Avaya is wereldmarktleider op het stuk van messaging en gestructureerde oplossingen voor bekabeling en Amerikaans marktleider voor call center- en spraakcommunicatiesystemen. Wereldwijd telt de onderneming 34.000 medewerkers. Avaya Belgium heeft vestigingen in Woluwe (Enterprise Networks Group) en Waterloo (SystemaxR SCS). De onderneming telt zowat 175 medewerkers. In België werkt Avaya samen met distributeurs (Anixter Distribution, SdB en Bausch Datacom), VAR's (Getronics, Datapoint, Belcom Solutions, NCR en Unisys) en systeemintegratoren (CSS N.V., Integrated Network Solutions, HP, IBM, Compaq en SyVox Europe N.V.). Avaya Belgium is gevestigd te 1200 Brussel, Marcel Thirylaan 81. Telefoon: 02/777.77.11. Telefax: 02/777.77.00. De afdeling "Connectivity Solutions" is ondergebracht te 1410 Waterloo, Drève de Richelle 161. Telefoon: 02/357.57.57. Telefax: 02/357.57.16.