MUSIC CHOICE BENELUX

17/10/2000 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Music Choice heeft een nieuw logo aangenomen, meldt Music Choice Benelux (Genk), waarbij de notie "The Center of Great Music" centraal staat. Een en ander wordt verzinnebeeld door een "bull's eye" in een verfvlek. Sinds Music Choice in 1993 werd opgericht door EMI, Warner en Sony, zag het zijn aantal Europese abonnees tussen 1996 en nu oplopen van 46.000 tot 6,5 miljoen. In 1998 trad BSkyB tot het aandeelhouderschap toe. Als bekroning van de nieuwe bedrijfsidentiteit betrok de onderneming in Londen een nieuw pand, met name de "Turner"-building in Soho. Inmiddels sloot Music Choice partnerships met 80% van de digitale TV-platformen in Europa en werden samenwerkingsakkoorden gesloten met breedbandleveranciers als Belgacom Turbo Line en Chello. Met een aanwezigheid in 17 Europese landen geldt Music Choice vandaag de dag als de grootste digitale radiozender. Meer info: 089/36.22.33.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.