Sortlist-tool peilt naar marketing-noden KMO
Start-up Sortlist N.V. (Mont-Saint-Guibert), die zich toespitst op de matchmaking tussen bedrijven en communicatiebureaus, brengt een nieuwe tool op de markt om de essentiële noden van de Belgische bedrijven, meer bepaald KMO's, te evalueren. Op die manier kan Sortlist hen aangepaste digitale marketing-oplossingen aanbieden.
De nieuwe evaluatie-tool heeft als doel de grote noden en uitdagingen van de Belgische ondernemingen te identificeren. De tool genereert voor KMO's advies op maat inzake digitale marketing. Het platform is momenteel beschikbaar in het Engels en het Frans, de Nederlandse versie is in voorbereiding.
Meer info: http://www.sortlist.be.
SORTLIST N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.