Sortlist-tool peilt naar marketing-noden KMO

13/09/2015 OM 13:32 - Luc Willemijns
Placeholder

Start-up Sortlist N.V. (Mont-Saint-Guibert), die zich toespitst op de matchmaking tussen bedrijven en communicatiebureaus, brengt een nieuwe tool op de markt om de essentiële noden van de Belgische bedrijven, meer bepaald KMO's, te evalueren. Op die manier kan Sortlist hen aangepaste digitale marketing-oplossingen aanbieden.

De nieuwe evaluatie-tool heeft als doel de grote noden en uitdagingen van de Belgische ondernemingen te identificeren. De tool genereert voor KMO's advies op maat inzake digitale marketing. Het platform is momenteel beschikbaar in het Engels en het Frans, de Nederlandse versie is in voorbereiding.

Meer info: http://www.sortlist.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.