{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-342447225"}
BE Delicious zet exportplatform voor artisanale KMO’s op
15/02/2016 OM 10:31
- Luc Willemijns
Belgische voedingsbedrijven exporteerden in 2014 voor 27,5 miljard euro. Het gros van dat cijfer kan evenwel op het conto van grote ondernemingen worden geschreven. Nochtans zijn 85% van de 7.400 bedrijven in de voedingssector KMO’s met minder dan twintig werknemers. Bedoeling van het nieuwe BE Delicious-initiatief is kwaliteitsvolle producten van artisanale KMO’s in de voeding internationaal in de kijker te zetten en te vermarkten.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-1883165224"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.