Ook Lede investeert in aardgasvoertuigen

07/04/2016 OM 07:56 - Luc Willemijns
211dce008ad0ff476b7ddd199da5d4a8

Het gemeentebestuur van Lede investeert in nieuwe bedrijfsvoertuigen op aardgas. Het kan daarvoor rekenen op de steun van energiedistributiebedrijf Eandis dat de aankoop van de voertuigen en de plaatsing van een vulstation ondersteunde.

Het wagenpark van de gemeente Lede werd met twee aardgasvoertuigen uitgebreid. In de zoektocht naar alternatieven voor fossiele brandstoffen en de overstap naar een duurzame vloot opteerde de gemeente voor de aankoop van twee CNG-voertuigen.

Het gaat om een kleine bestelwagen Fiat Doblò Cargo Base 1.4 CNG en een gesloten Iveco Daily CNG MTM 3,5T met een gesloten cabine 3500. De voertuigen vervangen twee (vervuilende) oude dieselwagens.

Benieuwd welke bedrijven vandaag interesse tonen in dit onderwerp? Wij tonen u in 20 minuten wat dat betekent voor uw marktpositie.

dVO deelt geen individuele leesgegevens. Wij werken uitsluitend met geaggregeerde en geïnterpreteerde marktinzichten.

Plan 20 min inzicht

Voor u geselecteerd

Meer context. Dieper begrip.

Artikels zoals deze brengen het nieuws.

Met een dVO-abonnement krijgt u dat nieuws in de juiste zakelijke context — met inzicht in sectoren, bedrijven en strategische bewegingen.

Waarom bedrijven dVO gebruiken

  • Volledige toegang tot alle artikels en thematische dossiers met verkoopkansen

  • Context bij bedrijfsnieuws, investeringen en benoemingen

  • Relevant voor ondernemers, managers, beslissers en medewerkers

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.