Gumption lanceert nieuw internationaal label LIFTOV

01/08/2018 OM 15:42 - Luc Willemijns
64a93a50edfc0f1f3cb34e6134e219ec

Het Nederlandse NewBird (Utrecht) en het Belgische Blend (Antwerpen) bundelen hun krachten onder de naam Liftov (Utrecht). Met Liftov focussen beide bedrijven via digital design op gedragsverandering en conversie. Om hun internationale slagkracht uit te breiden werken ze samen met Gumption N.V. (Kontich), het groeiplatform voor digitale ondernemers.

Door de combinatie van design met gedragswetenschap en data wil Liftov merken en mensen beter doen presteren. Terwijl het Belgische Blend vertrekt vanuit positionering en strategie is het Nederlandse NewBird vooral sterk in human-centered design en gamification. Gamification werkt motiverend bij het aanleren van nieuw gedrag.

De samenwerking tussen Blend en NewBird zorgt voor het verfijnen van de user experience.

Liftov boekte vorig jaar al een eerste succes.

Meer info: 03/843.29.00 of www.liftov.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.