Springbok stapt in AI start-up en opent vestiging in Parijs
Addrelevance heeft een technologie ontwikkeld die het psychologisch profiel van elke website-bezoeker herkent om vervolgens aangepaste content te tonen die een maximaal engagement waarborgt. Dat doet het door AI (deep learning neural networks) en behavioural science (o.a. persuasive design) te combineren.
Addrelevance is overigens één van de partners van het Tetra research-project van KULeuven en VLAIO, dat de introductie van artificial intelligence bij Vlaamse bedrijven wil stimuleren.
Eerder dit jaar nam Springbok al grafische studio Unides N.V. (Mechelen) over.
Via een full partnership met de gerenommeerde Franse digitale studo Spring, opent Springbok voorts een vestiging in Parijs. Voor ENGIE Electrabel werkten beide bedrijven eerder samen.
De focus van Springbok Parijs ligt op behavioural en data science. Spring-oprichter Pierre Bravoz neemt de dagelijkse leiding over de nieuwe vestiging op. Naast België en Nederland, heeft Springbok dus nu ook een vestiging in Frankrijk.
Meer info: 015/64.86.64 of http://www.springbokagency.com.
SPRINGBOK N.V.
ADDRELEVANCE B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.