Sport-label Elodie Ouedraogo en Olivia Borlée krijgt steun van PMV
Onder het motto "Clean athletes, clean clothes" brengt 42|54, de tijd waarmee de estafetteploeg de gouden medaille won op de Olympische Spelen in Peking een duurzame collectie op de markt die het midden houdt tussen sport- en modekledij.
De kledinglijn speelt in op de "athleisure"-trend waarbij sport outfits ook dagelijks gedragen worden naast de piste of het veld, een trend die komt overwaaien vanuit de Verenigde Staten en Azië.
Ouedraogo en Borlée hebben al langer een hart voor mode. Borlée volgde tijdens haar sportcarrière een opleiding mode-design en Ouedraogo werkte voor ELLE België.
Met de cash-injectie wil 42|54 inzetten op marketing- en verkoopinitiatieven om verder te groeien in een opkomende markt.
Meer info: http://www.4254sport.com.
FORTY TWO FIFTY FOUR N.V.
PMV N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.