{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-874168256"}
“Fresh Atelier” is winkelconcept van het jaar
27/11/2019 OM 07:10
- Luc Willemijns

“Fresh Atelier”, het nieuwe concept van Delhaize, heeft de Mercuriusprijs van Comeos gewonnen. Het krijgt daarmee de titel “winkelconcept van het jaar”. Nieuw dit jaar aan de Mercuriusprijs is dat voor het eerst een innovatieprijs is uitgereikt. Die gaat naar Scoopstore, dat winkelruimte biedt aan opkomende merken en designers.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-1815800952"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.