“Fresh Atelier” is winkelconcept van het jaar

27/11/2019 OM 07:10 - Luc Willemijns
Placeholder
“Fresh Atelier”, het nieuwe concept van Delhaize, heeft de Mercuriusprijs van Comeos gewonnen. Het krijgt daarmee de titel “winkelconcept van het jaar”. Nieuw dit jaar aan de Mercuriusprijs is dat voor het eerst een innovatieprijs is uitgereikt. Die gaat naar Scoopstore, dat winkelruimte biedt aan opkomende merken en designers.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.