SOPRES BELGIUM N.V.

27/11/2001 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Het gebruik van "spamming", "cookies" en "pop-ups" heeft e-mail als marketing-instrument een slechte reputatie bezorgd, aldus Sopres Belgium N.V. (Brussel), onderdeel van de Wegener Direct Marketing Groep. Als valabel alternatief heeft Sopres de "JamesMail"-service gelanceerd, die op de principes van "permission marketing" gaat geschoeid. Met "JamesMail" ontwikkelde Sopres een direct marketing-instrument via e-mail, op maat van de consument die informatie wenst op te vragen. Twee maanden na ingebruikname schreven zich ruim 100.000 consumenten op de service in, die aangaven reclame en andere informatie van adverteerders te willen ontvangen met betrekking tot vooraf aangegeven onderwerpen uit hun persoonlijke interessesfeer. Sopres meent tegen het jaareinde een bestand van 250.000 geïnteresseerde consumenten te kunnen opbouwen. Meer info: 02/555.96.35 of www.JamesMail.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.