FABRIMODE N.V.

01/03/2002 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Fabrimode N.V. (Deerlijk), het Belgische retail-bedrijf dat de textielketen Promo 800 omvat, heeft de naam van zijn 44 winkels in Promo Fashion gewijzigd. Met de nieuwe naamgeving van zijn distributienetwerk heeft Fabrimode de creatie op het oog van optimale mogelijkheden voor de verdere profilering van zijn winkels als retailer in complete en actuele gezinsmode tegen scherpe prijzen. Sinds Fabrimode in 1991 met 12 Promo 800-winkels van start ging, groeide de omzet jaarlijks met zowat 10% tot ruim 31 miljoen euro vorig jaar. Het aantal winkelpunten werd intussen tot 44 opgevoerd, waarvan 32 in Vlaanderen. Aan de basis van de naamswijziging ligt de komst van de euro. Met de naam Promo 800 gaf Fabrimode immers aan dat elk artikel goedkoper was dan 800 BEF. Intussen evolueerde het assortiment van de Promo 800-winkels ook van eenvoudige standaardkledij naar trendy mode-artikelen, zonder dat aan de gehanteerde prijzenstrategie werd getornd. In de naamswijziging, gekoppeld met de vernieuwing van de winkelpunten, investeert Fabrimode 3,75 miljoen euro. Meer info: 056/73.12.81.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.