Accountable onthult nieuwe merkidentiteit en mascotte Aldo

Fintech-platform Accountable (Brussel), dat zelfstandigen helpt hun financiën en belastingen eenvoudig zelf te beheren, lanceert een vernieuwde merkidentiteit. Met een fris grafisch ontwerp, een opvallender kleurenpalet en de introductie van Aldo, de nieuwe mascotte, wil Accountable boekhouding toegankelijker maken en ondernemers met meer vertrouwen laten werken.
De rebranding werd strategisch en conceptueel ondersteund door het Londense bureau GoodLove, waarna het interne brand & design team van Accountable de uitwerking voor zijn rekening nam. De nieuwe visuele stijl combineert toegankelijkheid, expressiviteit en helderheid, zonder in te boeten op de functionaliteit die gebruikers verwachten van een financiële tool.
Naast de visuele vernieuwing zet Accountable ook functionele stappen vooruit, zoals met de AI Boekhouder die real-time belastingsinzichten biedt.
Opvallende toevoeging aan de rebranding is Aldo, de nieuwe mascotte van Accountable. Aldo symboliseert vertrouwen en eenvoud, en staat centraal in de communicatie van het platform. Deze vriendelijke, herkenbare figuur moet de drempel naar financiële administratie verder verlagen.
Meer info: http://www.accountable.eu
ACCOUNTABLE N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.