Alphabet past merkexpressie aan veranderende mobiliteitsmarkt aan
Alphabet Belgium (Aartselaar), divisie van BMW Group, vernieuwt zijn logo en huisstijl in een poging om zich aan de veranderende mobiliteitsmarkt aan te passen. Voor het bedrijf dat sinds 1997 actief is in leasing, is dit een belangrijke mijlpaal.
Een belangrijk punt in de nieuwe merkexpressie is het verhoogde engagement van het bedrijf rond duurzaamheid. Alphabet wil duurzaamheid bevorderen door het huidige aanbod van eMobility uit te breiden en nieuwe mobiliteitsopties via AlphaElectric aan te bieden. Met de implementatie van "sustainable consulting"biedt Alphabet zijn know-how op het gebied van CO2-doelstellingen, CO2-neutraliteit en andere duurzaamheidsthema's aan zijn klanten aan.
Andere katalysator voor de komende veranderingen is digitalisering. De toekomst van mobiliteit zal bepaald worden door digitale oplossingen die het leven van klanten veel makkelijker maken. Dit gaat gepaard met het aanbieden van flexibele oplossingen, die tegelijk de klanten helpen te navigeren door de steeds toenemende complexitiet en veelheid van mobiliteitsoplossingen. Een voorbeeld van zo'n handige digitale oplossing is de AlphaGuide-app, die eenvoudige self-service combineert met connectiviteit om mobiliteit zo toegankelijk mogelijk te maken voor zowel beslissingsnemers als gebruikers.
De nieuwe merkidentiteit weerspiegelt het diepgewortelde begrip van service en klangerichtheid en vertaalt de nieuwe richting van Alphabet in een nieuwe merkbelofte en claim: "Your Mobility. Made Easy".
Meer info: 03/450.18.18 of http://www.alphabet.be.
ALPHABET BELGIUM LONG TERM RENTAL N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.