Alphabet past merkexpressie aan veranderende mobiliteitsmarkt aan

07/11/2021 OM 10:13 - Luc Willemijns
Alphabet0 nov0121

Alphabet Belgium (Aartselaar), divisie van BMW Group, vernieuwt zijn logo en huisstijl in een poging om zich aan de veranderende mobiliteitsmarkt aan te passen. Voor het bedrijf dat sinds 1997 actief is in leasing, is dit een belangrijke mijlpaal.

Een belangrijk punt in de nieuwe merkexpressie is het verhoogde engagement van het bedrijf rond duurzaamheid. Alphabet wil duurzaamheid bevorderen door het huidige aanbod van eMobility uit te breiden en nieuwe mobiliteitsopties via AlphaElectric aan te bieden. Met de implementatie van "sustainable consulting"biedt Alphabet zijn know-how op het gebied van CO2-doelstellingen, CO2-neutraliteit en andere duurzaamheidsthema's aan zijn klanten aan.

Alphabet1 nov0121

Andere katalysator voor de komende veranderingen is digitalisering. De toekomst van mobiliteit zal bepaald worden door digitale oplossingen die het leven van klanten veel makkelijker maken. Dit gaat gepaard met het aanbieden van flexibele oplossingen, die tegelijk de klanten helpen te navigeren door de steeds toenemende complexitiet en veelheid van mobiliteitsoplossingen. Een voorbeeld van zo'n handige digitale oplossing is de AlphaGuide-app, die eenvoudige self-service combineert met connectiviteit om mobiliteit zo toegankelijk mogelijk te maken voor zowel beslissingsnemers als gebruikers.

Alphabet2 nov0121

De nieuwe merkidentiteit weerspiegelt het diepgewortelde begrip van service en klangerichtheid en vertaalt de nieuwe richting van Alphabet in een nieuwe merkbelofte en claim: "Your Mobility. Made Easy".

Meer info: 03/450.18.18 of http://www.alphabet.be.

Alphabet3 nov0121

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.