"AUB Postbode" wordt efficiënter en sneller

Bpost maakt de dienst "AUB Postbode", die gericht is op personen met beperkte mobiliteit, efficiënter en sneller. Met deze gratis dienst kunnen klanten die moeite hebben met verplaatsingen, bijvoorbeeld vanwege een handicap of leeftijd, gebruik maken van hun postbode voor basispostdiensten zoals de aankoop van postzegels of het ophalen van aangetekende brieven.
Tot op heden moesten gebruikers een affiche aan het raam plaatsen om de postbode te laten weten dat ze van de dienst gebruik wilden maken. Voortaan kunnen klanten de dienst echter digitaal of telefonisch aanvragen, wat het proces sneller en toegankelijker maakt voor alle gebruikers.
Gebruikers die via "AUB Postbode" geholpen willen worden, kunnen nu kiezen uit twee nieuwe kanalen om een tussenkomst aan te vragen: via het web-formulier op de website van bpost of telefonisch. Bovendien kunnen ze nu ook specifiek aangeven waarmee de postbode kan helpen, zodat deze de juiste producten bij zich heeft tijdens zijn of haar ronde, zoals postzegels of formulieren voor aangetekende zendingen. Dit nieuwe proces is efficiënter, sneller en gemakkelijker voor zowel de postbode als de gebruiker, waardoor de affiche aan het raam overbodig wordt.
De dienst "AUB Postbode" is al sinds 2007 beschikbaar voor burgers met beperkte mobiliteit in België en biedt ondersteuning voor basispostdiensten zoals het voorbereiden en verzenden van aangetekende brieven, het versturen van gefrankeerde brieven en de verkoop van postzegels. De aankoop van postzegels wordt contant betaald, de dienst is kostenloos.
Meer info: 02/278.50.89 of https://www.bpost.be
BPOST N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.