Avaya versterkt positie in customer experience-oplossingen met overname AI-ontwikkelaar Edify

24/05/2024 OM 10:00 - Dirk Diels
Avayaedify1

Het Amerikaanse Avaya, dat wereldwijd oplossingen biedt in customer experience (CX), neemt AI-ontwikkelaar Edify (Santa Monica, Californië) over. De acquisitie moet het Avaya Experience Platform™ (AXP) versterken door integratie van de geavanceerde AI-technologieën en workflow-mogelijkheden die Edify biedt.

Edify staat bekend om zijn no-code, cloud-native oplossingen die AI-gestuurde customer journey orchestration en task automation mogelijk maken. Door deze technologieën in het Avaya Experience Platform te integreren, kan Avaya nu sneller en eenvoudiger op maat gemaakte klantervaringen leveren. Dat omvat onder meer out-of-the-box CRM-connectors en uitgebreide workflow-mogelijkheden, waarmee bedrijven zonder uitgebreide IT-betrokkenheid gepersonaliseerde klantervaringen kunnen creëren.

Avayaedify2

De overname brengt niet alleen technologische voordelen met zich, maar versterkt ook Avaya’s engineering organisatie door toevoeging van gekwalificeerd engineering talent van Edify. De overname van Edify stelt Avaya in staat om sneller innovatieve oplossingen op het gebied van workflow orchestration en native AI-mogelijkheden aan te bieden. De moderne micro-service architectuur van Edify faciliteert een naadloze integratie in het AXP, wat betekent dat Avaya snel kan inspelen op de veranderende eisen van CX-beslissers.

Meer info: 02/777.77.77 of https://www.avaya.com

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.