"Bisou Awards 2025" bekronen Belgische influencers en merken in Knokke-Heist
Tijdens een feestelijke avond vol flair en creativiteit in het Grand Casino van Knokke-Heist zijn de "Bisou Awards" uitgereikt. De Belgische award show voor influencers en merken, een organisatie van Citycubes en Hurae, bekroont het talent dat on-line het verschil maakt. In totaal werden 15 winnaars gehuldigd in 14 categorieën. De titel "Influencer van het Jaar" ging naar Steffi Mercie terwijl Average Rob en Gaelle Garcia Diaz erkenning kregen voor hun bijdrage aan de sector.
De "Bisou Awards" weerspiegelen de groei en professionalisering van de Belgische influencer-wereld, waar creativiteit, authenticiteit en maatschappelijke betrokkenheid centraal staan. Naast de gevestigde namen kregen ook nieuwe stemmen een plaats in de spotlight.
De show, gepresenteerd door Sverre Denis en Shauna Dewit, werd live uitgezonden via Proximus Showcase. Het thema A Royal Reawakening bracht glamour, stijl en fantasierijke outfits samen, en onderstreepte de creatieve energie van de Belgische content community.
Winnaars van de "Bisou Awards 2025" - Influencers zijn:
-
Influencer of the Year: Steffi Mercie
-
Industry Award FR: Gaelle Garcia Diaz
-
Industry Award NL: Average Rob (Robert Van Impe)
-
Wellbeing & Self Care: How To Be Single met Charlotte (Charlotte Wilmssen)
-
Fitness & Sport: Stien Edlund
-
Beauty & Make-up: Maureen Naudts
-
Fashion & Style: Monsieur et Monsieur
-
Craft & Creativity: Jordy Arthur
-
Travel & Adventure: Kamielus (Kamiel De Bruyne)
-
Entertainment: Elias Verwilt
-
F(r)amily & Relationships: An-Katrien Casselman
-
Education: A Lotte Love (Lotte Sierens)
-
Food & Tasting: Louise Goedefroy
-
Social Impact: The Green Monki (Chloé Mikolajczak)
-
Nature & Sustainability: Juliet Bonhomme
Winnaars van de "Bisou for Brands 2025" - Merken zijn:
- Best Product Launch: Samsung X Cutting Edge by OONA/BAAS
- Best Long-term Partnership: The Creator-Led Smile Strategy by Adshot x Smartphoto
- Best Performing Campaign: Panos Smos Remix On Tour by Walkie Talkie
- Best Social Impact by a Brand: Hartstarter & Rik Verheye and Pablo Andres by MMBSY and BERLIN
- Best Niche Activation: STOX Energy Socks & Stien Edlund by NegenZestien Creator Agency
De organisatoren CityCubes en Hurae benadrukken dat de Bisou Awards niet enkel erkenning zijn voor populariteit, maar vooral voor creativiteit, geloofwaardigheid en positieve impact. “Influencers zijn vandaag de creatieve motor achter merkbeleving", zo luidt het.
CITYCUBES B.V.
HURAE
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.