Blijvende impact van corona op ons digitaal gedrag

Onderzoeks- en innovatie-hub op het gebied van nano-elektronica en digitale technologie, imec, toont met zijn nieuwe imec.digimeter-studie een blijvende impact van de corona-pandemie op ons digitaal gedrag. Veelgebruikte on-line diensten en -platformen tijdens de pandemie blijven ook nu populair, zoals on-line shoppen, videostreaming, on-line bankapplicaties en on-line authenticatie-apps zoals itsme. Tegelijk dreigt er vooral bij jongeren een digitale kloof te ontstaan tussen een meerderheid die snel mee is met nieuwe trends, zoals TikTok, en een groep die zich van zulke digitale trends onttrekt.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.