Bongiorno brengt alcoholvrije limoncello op de markt

Bongiorno N.V. (Genk) lanceert een alcoholvrije variant van zijn klassieke limoncello. Met deze introductie speelt het in op de groeiende vraag naar 0%-dranken, zonder afbreuk te doen aan smaak of traditie.
De nieuwe Bongiorno 0% is van bij het begin ontwikkeld als een volledig alcoholvrije drank. In tegenstelling tot gedealcoholiseerde varianten bevat deze limoncello geen restsporen van alcohol. Bongiorno koos voor een aparte receptuur, met een drievoudige hoeveelheid citroenschillen ten opzichte van het origineel. De gebruikte Sfusato Amalfitano-citroenen uit Amalfi zorgen voor een uitgesproken fris en evenwichtig smaakprofiel.
Met deze introductie wil het merk de authentieke Italiaanse limoncello-beleving toegankelijk maken voor een breed publiek, inclusief wie geen alcohol drinkt. Bongiorno promoot ook een aantal cocktails op basis van de nieuwe drank, waaronder een alcoholvrije Limoncello Spritz en een "Limonjito" in combinatie met Mojito-mixer van Fever Tree.
De nieuwe Bongiorno 0% is verkrijgbaar bij onder andere Prik&Tik, Districo en BelBev evenals in geselecteerde horecazaken.
De lancering maakt deel uit van Bongiorno's bredere missie om smaakvolle alternatieven aan te bieden binnen een bewuste en inclusieve drinkcultuur.
Meer info; 0475/47.17.05 of https://www.bongiorno.eu
BONGIORNO B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.