"Cabana Collective" opent zomer pop-up voor Belgische start-ups in Knokke
Deze zomer biedt Knokke een unieke pop-up ervaring onder de naam "Cabana Collecive". Het initiatief verzamelt nieuwe Belgische merken binnen mode, accessoires en interieur die hun producten willen tonen aan een groter publiek. Gelegen in het charmante Belvédère-gebouw aan de Kustlaan 158 in Knokke is de pop-up nog geopend tot 14 september.
Het idee voor Cabana Collecive komt van Marie Willems, oprichter van het kleurrijke en frivole kledingmerk Si Folle de Toi. Willems heeft verschillende andere opkomende merken uitgenodigd om deel te nemen aan deze unieke pop-up ervaring in haar nieuwe thuisstad Knokke-Heist.
Enkele deelnemende merken zijn Kaarsen Bouckaert, Grab a Chair, Fortry the Label en Clips Haarspelden. Elk merk brengt een uniek product of concept met zich, variërend van luxe handgemaakte kaarsen, stoelen die perfect passen bij de persoonlijke stijl en interieur, urban vibe-kleding tot haarspelden speciaal ontworpen voor verschillende haartypes.
De pop-up van Cabana Collecive is elke dag geopend van 11:00 tot 18:00 uur. De winkel wordt beheerd door de eigenaars zelf, wat zorgt voor een persoonlijke en authentieke winkelervaring. Bezoekers worden aangemoedigd om de sociale mediakanalen van de deelnemende merken te volgen om op de hoogte te blijven van speciale evenementen en acties.
Bovendien zet Cabana Collecive een samenwerking op met Deluxe Distillery, de Belgische ambachtelijke distilleerderij van eigenaar Guillaume Lambrecht. Tijdens de pop-up krijgen klanten de kans om kennis te maken met Deluxe Distillery's nieuwste creatie, de op honing gebaseerde aperitief "Yusibi".
Meer info: 0476/28.76.78.
CABANA COLLECTIVE
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.