Caroline Rigo lanceert overkoepelend business-model Rigorgeous

Naast het beauty label Center Pur Cent en het onlangs gelanceerde zustermerk i.am.klean pakt minerale make-up experte Caroline Rigo uit met een overkoepelend business-model Rigorgeous. Naast kwaliteitsvolle producten levert ze nu ook een inspirerend totaalconcept aan B2B-klanten. Via dit model deelt Rigo haar jarenlange ervaring en expertise binnen zowel de farma- als de beauty-wereld.
Na meer dan zestien jaar ervaring als visagiste sloeg Rigo het pad van het ondernemerschap in. Dit omwille van een door haar vastgesteld gebrek aan gezonde make-up en de bijhorende multifunctionaliteit. Via een netwerk van apothekers verdeelt Rigo via het Cent Pur Cent-label gezonde en multifunctionele minerale make-up. Sinds vorig jaar is zustermerk i.am.klean via schoonheidsinstituten verkrijgbaar. Bovenop is Rigo ook het gezicht achter Blush Academy + Agency en experience store Café Beauté.
Die vier labels, elk met hun eigen visie, worden thans gebundeld onder het overkoepelend business-model "Rigorgeous" dat op de B2B-markt focust.
Meer info: http://www.rigorgeous.be.
RIGORGEOUS B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.