Caroline Rigo lanceert overkoepelend business-model Rigorgeous

15/05/2021 OM 20:45 - Luc Willemijns
Rigorgeous1 mei1021
(Caroline Rigo)

Naast het beauty label Center Pur Cent en het onlangs gelanceerde zustermerk i.am.klean pakt minerale make-up experte Caroline Rigo uit met een overkoepelend business-model Rigorgeous. Naast kwaliteitsvolle producten levert ze nu ook een inspirerend totaalconcept aan B2B-klanten. Via dit model deelt Rigo haar jarenlange ervaring en expertise binnen zowel de farma- als de beauty-wereld.

Na meer dan zestien jaar ervaring als visagiste sloeg Rigo het pad van het ondernemerschap in. Dit omwille van een door haar vastgesteld gebrek aan gezonde make-up en de bijhorende multifunctionaliteit. Via een netwerk van apothekers verdeelt Rigo via het Cent Pur Cent-label gezonde en multifunctionele minerale make-up. Sinds vorig jaar is zustermerk i.am.klean via schoonheidsinstituten verkrijgbaar. Bovenop is Rigo ook het gezicht achter Blush Academy + Agency en experience store Café Beauté.

Rigorgeous2 mei1021
Rigorgeous3 mei1021

Die vier labels, elk met hun eigen visie, worden thans gebundeld onder het overkoepelend business-model "Rigorgeous" dat op de B2B-markt focust.

Meer info: http://www.rigorgeous.be.

Rigorgeous4 mei1021
Rigorgeous5 mei1021
Rigorgeous6 mei1021
Rigorgeous7 mei1021

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.