Colt en Atos ontwikkelen Contact Centre-as-a-Service oplossing

Colt Technology Services en Atos bundelen hun krachten voor de ontwikkeling van een Contact Centre-as-a-Service (CCaaS)-oplossing. Colt zal zijn CCaaS-oplossing voor omni-channel klanten-service combineren met de cloud -gebaseerde telefonie-oplossingen, het wereldwijde Colt IQ Network en de oplossing Cloud Contact Centre powered by CXone van Atos.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.