Come a casa® gaat groener met introductie nieuwe plantaardige lasagne
Come a casa, een merk van What's Cooking Group (Lievegem), introduceert een 100% plantaardige lasagne bolognese - even smakelijk en betaalbaar als zijn klassieke variant - verpakt met 85% minder plastic. Voordat de lasagne in Belgische supermarkten werd gelanceerd, kregen enkele consumenten de kans om het nieuwe gerecht te proeven ... zonder dat ze het zelf wisten.
Met deze innovatieve lasagne wil Come a casa niet alleen vegans aanspreken, maar ook een breder publiek. Uit onderzoek blijkt namelijk dat maar liefst 64% van de Belgische consumenten probeert hun vleesconsumptie te verminderen omwille van milieu, gezondheid en dierenwelzijn. Come a casa wil een antwoord bieden op deze uitdaging door een makkelijk te bereiden gerecht zonder vlees aan te bieden, zonder in te leveren op smaak.
Als marktleider van Italiaanse kant-en-klaar maaltijden voelt Come a casa zich verplicht om consumenten te helpen duurzamere keuzes te maken. Daarom introduceert het een plantaardige variant van één van de favoriete gerechten van Belgen, de lasagne bolognese, die bestaat uit een rijke bolognesesaus op basis van erwteneiwitten en een romige bechamelsaus op basis van linzen & bloemkool.
Naast duurzamere ingrediënten maakt Come a casa ook gebruik van baanbrekende verpakkingstechnologie. Door middel van innovatieve "topseal"-technologie wordt de lasagne verpakt met 85% minder plastic dan de meeste lasagnes op de Belgische markt.
Meer info: 09/370.12.11 of https://www.whatscooking.group
WHAT'S COOKING GROUP N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.