Communicatiebureau oona benoemt Shanice Engel tot next-generation partner
Communicatiebureau oona (Antwerpen) heeft Shanice Engel tot next-generation partner benoemd. Met haar expertise in community-first marketing en strategische groei moet zij een sleutelrol in de verdere internationale ontwikkeling van het bureau opnemen.
Shanice Engel, die in 2015 bij oona in dienst trad en in 2019 werd benoemd tot associate partner, is nu benoemd tot next generation partner bij het bureau. Engel heeft jarenlang gewerkt aan internationale merken zoals Nike, Pepsico en Levi’s®, en was verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de Benelux influencer marketing-strategie voor Samsung. Haar focus verschoof later naar business development, waar ze succesvolle strategische pitches won voor klanten zoals Zalando, Gucci en Polestar.
In haar nieuwe rol als partner werkt Shanice Engel nauw samen met Werner De Smet, ceo en mede-oprichter van oona, aan de internationale groeistrategie en het versterken van de propositie van het bureau. Oona onderscheidt zich door zijn community-first benadering en zijn professionalisering van influencer marketing met een datagedreven aanpak.
OONA_03 N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.