Commvault versterkt management team

Commvault heeft Alan Atkinson benoemd tot chief business development officer en verwelkomt Michelle Graff als senior vice-president of Global Partners & Channel. De benoemingen ondersteunen de ambitie van het bedrijf om in te zetten op co-innovatie, strategische groei en versterking van het wereldwijde partner-ecosysteem.
Met de aanstelling van Alan Atkinson als chief business development officer introduceert Commvault een nieuwe functie binnen de organisatie. Atkinson zal strategische samenwerkingen aangaan op het vlak van technologie en security, met een focus op de ontwikkeling van gezamenlijke oplossingen en nieuwe marktbenaderingen. Hij rapporteert aan Danielle Sheer, chief trust officer bij Commvault.
Daarnaast is Michelle Graff benoemd tot senior vice-president of Global Partners & Channel. Zij wordt verantwoordelijk voor het wereldwijde partnerbeleid van Commvault, inclusief verkoop via partners, reseller-relaties en strategische allianties. Graff zal zich richten op het stimuleren van groei, het ontwikkelen van partnerprogramma’s en het bevorderen van co-innovatie binnen het partnernetwerk.

Graff beschikt over ruim 25 jaar ervaring in het partnerkanaal. Voor haar komst naar Commvault werkte ze bij Securiti.ai en bekleedde ze leidinggevende functies bij bedrijven als HashiCorp, Pure Storage en Palo Alto Networks.
De benoemingen komen op een moment waarop organisaties in toenemende mate investeren in cloud-technologie, AI en cyber-weerbaarheid. Commvault wil via zijn partner-ecosysteem meerwaarde blijven creëren voor klanten door middel van innovatieve en schaalbare oplossingen. Atkinson en Graff zullen hierin een sleutelrol spelen.
COMMVAULT BENELUX
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.