Connus gaat internationaal

Gesterkt door meer dan 850 bedrijven, 1.500 influencers, en 10.000 matches, breidt de Belgische start-up Connus B.V. (Gent) zijn influencer marketing-platform begin volgend jaar uit naar de Nederlandse en Franse markt. In mei lanceerden de drie jonge Gentse ondernemers achter Connus, Louise Blondé, Alexandre Goossens en Nicolas De Rechter, een gloednieuwe versie van hun platform om influencer marketing voor bedrijven efficiënter, budgetvriendelijker en authentieker te maken.
Connus maakt deel uit van accelerator Start it @KBC, de grootste start-up community van België, en mikt tegen het einde van het jaar op een omzet van 250.000 euro om zo hét influencer marketing-platform in Europa te worden.
Bedrijven en influencers registreren zich op het platform en duiden bepaalde parameters aan, zoals doelgroep, sector, sociale mediakanalen, compensatiemanieren en locatie. Wanneer beide partijen gemeenschappelijke criteria aangeven, worden zij, dankzij de geïntegreerde technologie in het platform, aan elkaar voorgesteld en ontstaan er waardevolle matches om een influencer marketing-campagne op te starten. Bovendien moeten bedrijven zo geen beroep meer doen op dure marketing-bureaus.
Meer info: 0476/015.156 of https://www.connus.app.

CONNUS B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.