Decathlon Travel zoekt uitbreiding in de Benelux

Decathlon Travel, het digitale platform van Decathlon voor sportieve vakanties, wil uitbreiden naar België en Nederland. Met een aanbod dat sport en duurzaam toerisme combineert, richt het platform zich op sportorganisaties die nieuwe bestemmingen in de Benelux willen promoten.
Sinds de lancering in 2020 biedt Decathlon Travel sportgerichte reizen aan die inspelen op verschillende disciplines zoals wandelen, fietsen, surfen, skiën en hardlopen. Het platform, dat volledig digitaal functioneert, maakt deel uit van de Decathlon Sports Marketplace en heeft als doel om sport toegankelijk te maken via inspirerende reiservaringen.
De reizen op het platform worden ontwikkeld in samenwerking met lokale accommodaties, gecertificeerde gidsen en gespecialiseerde reisbureaus. Daarbij staan gebruiksvriendelijkheid, bereikbaarheid en een Franstalige klantenervaring centraal. Alle aanbiedingen zijn gebaseerd op transparante prijsafspraken, met aandacht voor billijkheid voor alle betrokken partijen.
Duurzaam toerisme is een belangrijke pijler. Naast internationale sportbestemmingen biedt Decathlon Travel ook koolstofarme alternatieven aan, zoals fietsvakanties, kajaktochten, treinreizen of micro-avonturen in de natuur. Via een intuïtieve zoekfunctie en thematische inspiratiepagina’s richt het platform zich op zowel ervaren sporters als recreatieve reizigers.
Decathlon Travel is momenteel enkel beschikbaar in het Frans, maar ziet groeipotentieel in de Europese markt, met name in België en Nederland. Via een commissiemodel en een flexibel partnerportaal biedt het platform sportreisorganisaties toegang tot een breed publiek binnen het Decathlon-ecosysteem.
Meer info: 02/701.96.00 of https://www.decathlon.be
DECATHLON BELGIUM N.V.
Pagina niet gevonden
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.