Dstny neemt Tactful AI over

09/06/2022 OM 10:26 - Michel Van den Bosch
Dstnytactful 030622
(Vlnr.: Mohammad Hassan, Mohamed Elmasry, Chris Parker, Daan De Wever en Sherif Khairallah)

Dstny (Zaventem), Europees leverancier van cloud-gebaseerde zakelijke communicatie-oplossingen, neemt Tactful AI over, een tech start-up gevestigd in het Verenigd Koninkrijk en Egypte, die een geavanceerd intelligent customer experience-platform aanbiedt. Met de overname breidt Dstny zijn productportfolio verder uit en biedt het ondersteuning aan bedrijven om hun klantbetrokkenheid te verbeteren via moderne digitale en traditionele spraakkanalen.

Naarmate de concurrentie toeneemt, concurreren bedrijven voornamelijk op het niveau van klantervaring. Tactful's Unified customer experience-platform (UCX) is een AI- en datagerichte oplossing die zakelijke gebruikers in staat stelt om het klanttraject via verschillende contactpunten te beheren, betrekken en begrijpen. Het omvat een compleet digitaal omni-channel contactcentrum, meertalige conversatie-chatbots en conversatie-analyses.

Met de kant-en-klare, no-code-, AI-aangedreven automatiseringsengine kan elke organisatie met minimale inspanning AI en data inzetten in zijn customer experience-activiteiten, ongeacht de technische capaciteit.

Meer info: 02/401.97.00 of http://www.dstny.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.