Dstny neemt Tactful AI over

Dstny (Zaventem), Europees leverancier van cloud-gebaseerde zakelijke communicatie-oplossingen, neemt Tactful AI over, een tech start-up gevestigd in het Verenigd Koninkrijk en Egypte, die een geavanceerd intelligent customer experience-platform aanbiedt. Met de overname breidt Dstny zijn productportfolio verder uit en biedt het ondersteuning aan bedrijven om hun klantbetrokkenheid te verbeteren via moderne digitale en traditionele spraakkanalen.
Naarmate de concurrentie toeneemt, concurreren bedrijven voornamelijk op het niveau van klantervaring. Tactful's Unified customer experience-platform (UCX) is een AI- en datagerichte oplossing die zakelijke gebruikers in staat stelt om het klanttraject via verschillende contactpunten te beheren, betrekken en begrijpen. Het omvat een compleet digitaal omni-channel contactcentrum, meertalige conversatie-chatbots en conversatie-analyses.
Met de kant-en-klare, no-code-, AI-aangedreven automatiseringsengine kan elke organisatie met minimale inspanning AI en data inzetten in zijn customer experience-activiteiten, ongeacht de technische capaciteit.
Meer info: 02/401.97.00 of http://www.dstny.be.
DESTINY N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.