EcoPro is nieuwe abonnement-service van Brother
Printer-fabrikant Brother introduceert met EcoPro een nieuwe abonnement-service voor inkt en toner.
EcoPro biedt een slimme en voordelige manier van printen. Het EcoPro print-abonnement biedt thuisgebruikers en kleine ondernemingen de mogelijkheid om op een eenvoudige manier geld besparen. De inkt- en toner-kosten worden immers over maandelijkse betalingen gespreid terwijl een automatische levering van cartridges ervoor zorgt dat de printer nooit meer onverwacht stil valt omdat de inkt of toner op is. Brother biedt trouwens de mogelijkheid om het print-abonnement de eerste twee maanden gratis uit te proberen.
De nieuwe service speelt in op de technologische vooruitgang die tot een verandering in de manier waarop mensen omgaan met producten heeft geleid. Bovendien is de behoefte aan thuis-printers in de afgelopen twee jaar toegenomen en lijkt de mogelijkheid om thuis documenten af te drukken belangrijker dan ooit. Om het bestellen van en wachten op nieuwe printer-inkt en het kostbare tijdsverlies dat daarmee gepaard gaat, te vermijden, introduceert Brother nu EcoPro.
Het nieuwe EcoPro print-abonnement van Brother biedt gebruikers die thuis of voor hun werk moeten printen de meerwaarde, het gemak en de kwaliteit die ze nodig hebben. Bovendien kunnen ze rekenen op een doorlopende reparatiegarantie op hun printer zolang het abonnement loopt. In het geval van een storing of defect valt de aangemelde printer zonder extra kosten onder de garantie zodat gebruikers zich geen zorgen hoeven te maken over onvoorziene reparatiekosten of dat hun printer lang zal stil staan.
Meer info: 02/467.42.11 of http://www.brother.be.
BROTHER INTERNATIONAL (BELGIUM) N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.