Exact introduceert CRM in Exact Online

20/11/2021 OM 17:21 - Luc Willemijns
Exact logo

Business software-leverancier Exact voegt een customer relationship management (CRM)-toepassing toe aan Exact Online Accountancy. Met deze extra functionaliteiten wordt de efficiëntie gevoelig opgedreven en hebben accountants een compleet overzicht van alle dossiers, communicatie en voortgangsbewaking.

Een volledig inzicht in alle taken, handelingen en documenten: dat is wat CRM voor Exact Online Accountancy mogelijk maakt. De licentie voor het CRM-pakket is beschikbaar voor alle Exact-klanten die met Exact Online Accountancy werken. Ze is van toepassing op al hun administraties, ook degene waarvoor de accountant de boekhouding niet in Exact Online voert. Het voegt een aantal extra functionaliteiten toe aan het bestaande accounting-pakket van Exact. De hoofdonderdelen zijn: contactenbeheer en -communicatie, proces-management, dossiersamenstelling en prepare-by-client vragenlijsten, waarbij klanten nu ook een vragenlijst aan meerdere gebruikers tegelijk kunnen versturen.

Via de Mijn [Kantoor]-app die onder de eigen kantoornaam wordt uitgebracht, verzamelt het systeem alle informatie op één plek en die wordt ter beschikking gesteld van de dossierbeheerders. Klanten leveren er de nodige documenten en beantwoorden alle noodzakelijke vragen. Alle informatie zit in één werkstroom samen.

Accountants kunnen snel communiceren met de klant via de Mijn [Kantoor]-app. Dankzij een chat-functie die de on-line gesprekken aan de bijhorende documenten koppelt, is alle nodige informatie meteen terug te vinden. Op een centraal dashboard krijgen accountants een overzicht en daarmee ook in één oogopslag een beeld op de informatie die nog ontbreekt, die vervolgens vlot kan worden opgevraagd.

CRM voor Exact Online Accountancy bouwt ook één opslagplek voor een permanent dossier. Door alles met elkaar te verbinden, wordt het bewaren van documenten op file servers of cloud-opslag overbodig en ontstaat er een centraal dossierbeheer. Met behulp van de Prepare-by-client vragenlijsten kunnen eenvoudige vragenlijst-templates worden samengesteld waarvan ook de deadlines overzichtelijk kunnen worden opgevolgd. Zo smelt alles eens te meer samen tot één overzichtelijk geheel voor accountant en klant. Dit kan indien gewenst compleet geïntegreerd worden met Microsoft SharePoint Online.

In totaal bracht Exact Online met deze “Autumn ’21 Release” meer dan 60 grotere en kleinere verbeteringen aan. Dat kan leiden tot 73% tijdsbesparing op administratieve taken.

Meer info: 0800/08.632 of http://www.exact.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.