Gentse WeAreFood lanceert crowdfunding-campagne om groei te ondersteunen

WeAreFood B.V. (Sint-Martens-Latem) zet in op gezonde voeding en heeft momenteel twee merken in zijn assortiment: Quinette met quinoa-koekjes, granola’s en ontbijtkoeken, en Little Monsters, koekjes op basis van groenten en fruit. Om de verschillende merken uit zijn aanbod te promoten en om een sales-medewerker aan te werven lanceerde WeAreFood een crowdfunding-campagne.
Mensen gaan op zoek naar alternatieven voor koekjes die vol suiker zitten. Met zijn producten spreekt WeAreFood veganisten en fans van bio-producten aan. Bovendien bevatten de koekjes geen geraffineerde suikers.
WeAreFood verkoopt zijn producten via B2C- en B2B-kanalen. Qua zakelijke klanten mikt de onderneming op bio-winkels en retailers. Zowel Quinette als Little Monsters zijn al te vinden bij verschillende Carrefour-vestigingen. Ook Delhaize biedt de Quinette-producten al aan in een honderdtal vestigingen.

Het bedrijf wil nu het aantal verkooppunten opschalen en internationaal contacten leggen om de merken in de buurlanden aan de man te brengen. Die groeiplannen vereisen investeringen. Daarom wil WeAreFood geld ophalen bij het publiek door middel van een crowdfunding-campagne bij het Gentse investeringsplatform WinWinner.
Meer info: 0477/61.08.81 of https://www.quinette.be.
WEAREFOOD B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.