Limburgse ondernemers nemen huidverzorgingsmerk NANNIC over

13/01/2024 OM 10:00 - Dirk Diels
Nannic1120124

Luc Jeurissen, zaakvoerder van TRIXXO Group (Hoeselt), neemt samen met ondernemers Stijn Martens (Hands Mediarouting) en Niels Prys (HCM) het Belgische high-end huidverzorgingsmerk NANNIC (Heist-op-den-Berg) over. Het ambitieuze management team streeft naar internationale groei door de wetenschappelijk onderbouwde filosofie van NANNIC wereldwijd te verspreiden, ondersteund door sterke partnerschappen en nieuwe productlijnen.

NANNIC is een hoogwaardig merk voor huidverzorgingsproducten dat al meer dan dertig jaar bestaat. Het merk is geliefd bij schoonheidsinstituten en particulieren in zowel België als daarbuiten. NANNIC staat bekend om zijn innovatieve producten, wetenschappelijk onderbouwde formules en focus op het benutten van de natuurlijke intelligentie van de huid.

De overname van NANNIC biedt het merk de kans om zijn internationale groei verder te versnellen. TRIXXO Group heeft een uitgebreid netwerk van distributiepartners en een sterke expertise in marketing en sales. Met de steun van TRIXXO Group zal NANNIC zijn producten in meer landen kunnen aanbieden en nieuwe doelgroepen kunnen bereiken, zo heet het.

Het nieuwe management team van NANNIC bestaat uit Stijn Martens en Niels Prys. Beiden hebben een jarenlange ervaring in de schoonheids- en wellness-sector. Martens zal de rol van ceo op zich nemen terwijl Prys verantwoordelijk wordt voor marketing en sales. Oprichter René Nagels en zijn vrouw Tine Janssens blijven nog enkele jaren betrokken bij NANNIC. Zij zullen focussen op productontwikkeling en operationele ondersteuning.

Meer info: 015/23.33.23 of https://www.nannic.be

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.