Marktonderzoeksbureau MAS Research gaat op in DataSynergy

De Belgische onderzoeksbureaus DataSynergy B.V. (Mechelen) en MAS Research (Leuven) gaan voortaan samen verder onder de naam DataSynergy. Met de integratie ontstaat een team van vijftien onderzoekers dat zich richt op marktonderzoek en beleidsondersteunende analyses voor zowel bedrijven als publieke organisaties.
DataSynergy heeft zijn basis in de privé-sector en ondersteunt Belgische ondernemingen met strategisch marktonderzoek en advies. MAS Research bracht vooral ervaring mee uit de publieke sector en non-profit, met specialisatie in datacollectie en beleidsstudies. Door de bundeling van krachten ontstaat een breder aanbod van kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeksmethoden.
De nieuwe organisatie zet in op de integratie van digitale tools en AI-toepassingen, maar benadrukt dat technologie steeds wordt ingezet als ondersteuning van methodologie en analyse. De focus blijft op betrouwbare data, scherpe inzichten en heldere rapportering.
Voor bestaande klanten van MAS Research blijven de vertrouwde onderzoekers betrokken bij lopende en nieuwe projecten. Tegelijkertijd wordt de dienstverlening versterkt met de strategische aanpak en expertise van DataSynergy.
Met de fusie wil DataSynergy zich profileren als een speler die de brug slaat tussen privaat en publiek onderzoek. De ambitie is organisaties te ondersteunen met inzichten die toepasbaar zijn in zowel bedrijfsstrategieën als beleidsbeslissingen.
De kantoren van Datasynergy bevinden zich te 2800 Mechelen, Jubellaan 70. Telefoon: 0479/44.39.99. URL: https://www.data-synergy.be
DATASYNERGY B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.