Matchmaking-platform voor merkintegratie Famework scoort eerste referentie

Na een testperiode van zes maanden staat het matchmaking-platform voor merkintegratie Famework, een initiatief van start-up De Productiepartners B.V. (Gent), op punt. Dankzij het platform vond producent Fobic Films de nodige financiering voor de Streamz Original-serie Déja-Vu.
Initiatiefnemers van Famework zijn Pieter Dewinter en Tom Notte, eveneens oprichters van Flanders Tax Shelter, marktleider in Vlaanderen voor fiscaal gunstige investeringen in audiovisuele en podiumproducten.
Traditionele reclamebesteding voor de financiering van producties verliest aan belang ten gunste van "inclusief adverteren", waarbij merken in films, series en events worden geïntegreerd. Famework speelde hierop in door een platform te ontwikkelen dat merken en content makers bijeen brengt om merk- en productintegratie efficiënter te laten verlopen.

Famework streeft niet enkel marktleiderschap na voor audiovisuele - en podiumproducties, maar evenzeer voor merkintegraties op festivals en sportevenementen, in boeken en in samenwerking met bekende mensen.
De voorbije maanden liet Famework zijn platform testen door 55 merken (brands) en 68 producties (content). Een en ander zorgde ervoor dat het platform technisch op punt werd gesteld en de achterliggende algoritmes werden geperfectioneerd.
Famework maakt er geen geheim van internationale ambities te koesteren.
Meer info: 0479/70.50.44 of http://www.famework.io.

DE PRODUCTIEPARTNERS B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.