Mercedes-Benz kondigt nieuwe strategie aan

22/10/2020 OM 12:33 - Luc Willemijns
Mercedesbenzstrategie okt13

Mercedes-Benz kondigt een nieuwe strategie aan die winstgevende groei in het luxesegment voorop stelt en naar de leidende positie in elektrische aandrijvingen en voertuig-software streeft. Als luxemerk zal de constructeur de positionering van zijn productportfolio vergroten en zijn product-mix verbeteren. Bedoeling is het volledige potentieel van de submerken AMG, Maybach, G en EQ te benutten. Cruciaal voor succes zijn elektro-auto's op specifieke platforms en eigen voertuigsoftware, zo luidt het.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.