Mercedes-Benz kondigt nieuwe strategie aan
Mercedes-Benz kondigt een nieuwe strategie aan die winstgevende groei in het luxesegment voorop stelt en naar de leidende positie in elektrische aandrijvingen en voertuig-software streeft. Als luxemerk zal de constructeur de positionering van zijn productportfolio vergroten en zijn product-mix verbeteren. Bedoeling is het volledige potentieel van de submerken AMG, Maybach, G en EQ te benutten. Cruciaal voor succes zijn elektro-auto's op specifieke platforms en eigen voertuigsoftware, zo luidt het.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.