Mollie en Alma bieden samen oplossing voor gespreid betalen aan

Mollie, één van de snelst groeiende financiële dienstverleners in Europa, knoopt een strategische samenwerking aan met Alma, een toonaangevende Europese speler in gespreid betalen. Dankzij deze integratie kunnen e-commerce bedrijven hun klanten de mogelijkheid bieden om aankopen in drie of vier termijnen te betalen, wat niet alleen de klanttevredenheid verhoogt, maar ook de verkoop en conversie stimuleert.
Gespreid betalen wordt steeds populairder bij Belgische consumenten. Uit het Mollie e-commerce onderzoek 2024 blijkt dat 14% van de Belgische consumenten regelmatig gebruik maakt van "Buy Now, Pay Later" (BNPL) en nog eens 13% dit af en toe doet. De mogelijkheid om aankopen te spreiden helpt klanten om beter controle te houden over hun budget, vooral bij grotere uitgaven zoals vakanties of renovaties.
Met meer dan 6,8 miljoen gebruikers en 19.000 handelaren in Europa is Alma een marktleider in gespreid betalen. Dankzij deze samenwerking biedt Mollie zijn klanten een extra, flexibele betaaloptie die inspeelt op de behoeften van moderne consumenten.
De verwachtingen van consumenten veranderen en e-commerce bedrijven moeten zich aanpassen om competitief te blijven. Flexibele betaalmethodes winnen terrein en zorgen ervoor dat klanten makkelijker beslissingen nemen. Dankzij de integratie van Alma kunnen Mollie-handelaars hun conversie-ratio verhogen en de gemiddelde bestelwaarde per klant doen stijgen.
Meer info: https://www.mollie.com
MOLLIE B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.