Multibrand store Timmermans 2.0 opent zijn deuren
Timmermans is al 145 jaar een gevestigde waarde in Oost-Vlaanderen en opende onlangs officieel zijn gloednieuwe multibrand store langs de Nieuwe Baan in Sint-Niklaas, die het Timmermans 2.0 noemt. Met deze grote vestiging met veel parkeerplaatsen net buiten het centrum laat de vijfde generatie van de familie Timmermans na vele decennia zijn winkel in het centrum van Sint-Niklaas achter zich.
Het pand werd volledig gerenoveerd in samenspraak met het Antwerpse design agency “We Want More” en getransformeerd tot een shopping walhalla waar service en beleving centraal staan. Timmermans 2.0 streeft een multi-zintuiglijke winkelervaring na waarin zowel hippe twintigers als trendy senioren hun gading vinden. Van Hogan, Veja, Kaai Bags, Nathalie Vleeschouwer, Atelier Content, … tot March23: de shop biedt een unieke mix en een zeer uitgekiend en uitzonderlijk groot aanbod van zowel internationale niche-labels als heel gekende Belgische high-end merken gaande van schoenen, lederwaren, reis- en kantoorartikelen en kledij tot tal van accessoires.
De huidige zaakvoerders, Carole en Justine Timmermans, vertegenwoordigen de vijfde generatie van het familiebedrijf. Naast Timmermans vallen ook de filialen van Tims onder dezelfde groep. Deze winkels bevinden zich in dezelfde sector, maar in het middensegment met meer budgetvriendelijke artikelen. Carole neemt alles van aankoop en productgerelateerde zaken op zich alsook de marketing, terwijl Justine de HR en de operationele zaken verzorgt. Vader Marc Timmermans zit nog mee in de zaak als adviseur, maar geeft zijn dochters de vrije teugels.
Meer info: 03/780.79.40 of https://www.timmermans.be.
TIMMERMANS
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.