Panasonic breidt Europese TOUGHBOOK-dienstverlening uit met service-centra in Cardiff en Boedapest

Panasonic Connect Europe versterkt zijn Europese dienstverlening voor robuuste mobiele oplossingen met een dubbele investeringsstrategie: het bestaande centrum in Cardiff wordt een volwaardig Service and Solutions Centre en in Boedapest wordt een nieuw specialistisch centrum geopend voor het vasteland van Europa. Beide locaties ondersteunen klanten in alle fasen van de levenscyclus van hun TOUGHBOOK-apparatuur - van ontwerp en implementatie tot beheer en onderhoud.
De uitbreiding speelt in op de groeiende vraag naar betrouwbare ondersteuning bij mobiele technologie, vooral nu edge-AI en 5G steeds belangrijker worden in sectoren zoals logistiek, hulpdiensten en industrie. Panasonic combineert via zijn Mobile-IT-as-a-Service-aanpak robuuste hardware, software en beheerde diensten in één schaalbare oplossing, op maat van klantbehoeften.
Volgens Panasonic ligt de focus op directe klantbetrokkenheid en niet op uitbesteding, om zo maximale beschikbaarheid en flexibiliteit te bieden bij bedrijfskritieke toepassingen.
Meer info: 02/899.03.93 of https://www.panasonic.com/be
PANASONIC BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.