Panasonic breidt Europese TOUGHBOOK-dienstverlening uit met service-centra in Cardiff en Boedapest

08/05/2025 OM 09:02 - Luc Willemijns
Panasonic1 80525
Don Maidment & Jon Tucker

Panasonic Connect Europe versterkt zijn Europese dienstverlening voor robuuste mobiele oplossingen met een dubbele investeringsstrategie: het bestaande centrum in Cardiff wordt een volwaardig Service and Solutions Centre en in Boedapest wordt een nieuw specialistisch centrum geopend voor het vasteland van Europa. Beide locaties ondersteunen klanten in alle fasen van de levenscyclus van hun TOUGHBOOK-apparatuur - van ontwerp en implementatie tot beheer en onderhoud.

De uitbreiding speelt in op de groeiende vraag naar betrouwbare ondersteuning bij mobiele technologie, vooral nu edge-AI en 5G steeds belangrijker worden in sectoren zoals logistiek, hulpdiensten en industrie. Panasonic combineert via zijn Mobile-IT-as-a-Service-aanpak robuuste hardware, software en beheerde diensten in één schaalbare oplossing, op maat van klantbehoeften.

Volgens Panasonic ligt de focus op directe klantbetrokkenheid en niet op uitbesteding, om zo maximale beschikbaarheid en flexibiliteit te bieden bij bedrijfskritieke toepassingen.

Meer info: 02/899.03.93 of https://www.panasonic.com/be

Panasonic2 80525
Panasonic3 80525

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.