Parkopedia breidt partnerschap en wereldwijde parkeerdiensten uit in Europa en Noord-Amerika

Parkopedia (Londen) breidt zijn wereldwijde parkeerdiensten uit in samenwerking met Mercedes-Benz AG. Het partnerschap tussen Parkopedia en Mercedes-Benz bestaat al sinds 2018 en omvat nu parkeerreserveringen in Mercedes-Benz modellen met het MBUX infotainment-systeem op meer dan vijfduizend locaties in Noord-Amerika. Daarnaast zijn de on-demand parkeerbetalingen van Parkopedia nu beschikbaar in veertien Europese landen, met reserveringen mogelijk in vier landen. Bestuurders ontvangen ook de marktleidende parkeergegevens van Parkopedia, zowel voor on- als off-street parkeren, inclusief dynamische beschikbaarheidsvoorspellingen.
Bestuurders kunnen rechtstreeks via hun infotainment-systeem toegang krijgen tot Parkopedia-parkeerinformatie, waarbij alles wordt gedekt, van openingstijden en beperkingen van parkeerplaatsen tot kosten en hoogtebeperkingen. De nieuwe hoofd-unit biedt verbeterde functionaliteit voor het zoeken naar parkeerplaatsen en maakt het gemakkelijk om geschikte parkeerplaatsen te vinden in de buurt van bezienswaardigheden of de huidige locatie van het voertuig, waardoor bestuurders het grootste gemak krijgen.
In Europa kunnen Mercedes-Benz bestuurders nu ook parkeerkosten betalen in veertien landen, na een succesvolle eerste lancering met Parkopedia. De landen waar on-demand betalingen mogelijk zijn, zijn Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Nederland, België, Zweden, Portugal, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken, Finland, Noorwegen en Slovenië. Intussen kunnen parkeerreserveringen worden gemaakt in Duitsland, Frankrijk, Italië en België.

Het nieuwste infotainment-systeem van de autofabrikant integreert naadloos Parkopedia-parkeergegevens, dynamische beschikbaarheidsvoorspellingen en in-car transacties. Dit stelt bestuurders in staat om gemakkelijk parkeerplaatsen op geschikte locaties te vinden en te reserveren en vanuit hun voertuigen de bijhorende betaling te voldoen. Parkeerplaats kan voorafgaand aan de reis worden gereserveerd. Het systeem stelt bestuurders in staat om hun check-in en check-out tijden te selecteren, de totaalkost te bekijken en hun boeking te bevestigen. Bij afwezigheid van automatische nummerplaatherkenningstechnologie (ANPR) krijgen de bestuurders een QR-code toegestuurd die bij de aankomst van de parking wordt gescand.
Meer info: https://www.business.parkopedia.com.
PARKOPEDIA
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.