Salesforce introduceert autonome AI-agent voor betere chatbot-ervaring

21/07/2024 OM 17:15 - Luc Willemijns
Salesforce

Salesforce lanceert de Einstein Service Agent, een autonome AI-agent ontworpen om service-problemen te begrijpen en op te lossen zonder vooraf geprogrammeerde scenario's, wat de traditionele chatbot-ervaring aanzienlijk verbetert.

Einstein Service Agent is gebouwd op het Einstein 1-platform en maakt gebruik van large language models (LLM's) om de volledige context van klantberichten te analyseren en autonoom te reageren. Het kan omgaan met tekst, afbeeldingen, video en audio, en gebruikt generatieve AI om reacties te baseren op bedrijfsgegevens, zoals productdetails en aankoopgeschiedenis.

De agent kan klantinteracties beheren via diverse kanalen zoals WhatsApp en Facebook Messenger, en speelt problemen door naar menselijke medewerkers wanneer nodig. Een en ander biedt bedrijven een efficiëntere en productievere manier om klant-service te beheren.

De Einstein Service Agent is momenteel in pilot en zal later dit jaar algemeen beschikbaar zijn.

Meer info: https://www.salesforce.com

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.