Salesforce introduceert autonome AI-agent voor betere chatbot-ervaring

Salesforce lanceert de Einstein Service Agent, een autonome AI-agent ontworpen om service-problemen te begrijpen en op te lossen zonder vooraf geprogrammeerde scenario's, wat de traditionele chatbot-ervaring aanzienlijk verbetert.
Einstein Service Agent is gebouwd op het Einstein 1-platform en maakt gebruik van large language models (LLM's) om de volledige context van klantberichten te analyseren en autonoom te reageren. Het kan omgaan met tekst, afbeeldingen, video en audio, en gebruikt generatieve AI om reacties te baseren op bedrijfsgegevens, zoals productdetails en aankoopgeschiedenis.
De agent kan klantinteracties beheren via diverse kanalen zoals WhatsApp en Facebook Messenger, en speelt problemen door naar menselijke medewerkers wanneer nodig. Een en ander biedt bedrijven een efficiëntere en productievere manier om klant-service te beheren.
De Einstein Service Agent is momenteel in pilot en zal later dit jaar algemeen beschikbaar zijn.
Meer info: https://www.salesforce.com
SALESFORCE BENELUX
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.