SipWell lanceert B2C-abonnement op basis van waterverbruik
SipWell (Londerzeel), Belgisch marktleider in waterkoelers, biedt voortaan ook een all-in abonnementsoptie aan waarbij klanten een formule op maat van hun waterverbruik kunnen kiezen. De service past volgens de waterproducent in de nieuwe manier van leven en werken waarbij duurzaamheid, gezondheid en kostenbewustzijn centraal staan. Consumenten zouden met een abonnement gemiddeld 20% kunnen besparen.
De prijs van het abonnement wordt berekend in functie van de gekozen waterkoeler en het jaarlijkse waterverbruik. Daarbij wordt rekening gehouden met pieken en dalen in het verbruik, bijvoorbeeld door seizoensvariaties. Tijdens de warme zomermaanden drinken we immers meer water dan in de winter. In het vaste maandelijkse bedrag zijn verder alle kosten inbegrepen: de waterkoeler, het onderhoud, de leveringen en het water zelf.
De pakketformule moet zorgen voor een transparantere facturatie en een voordeligere prijs in vergelijking met de klassieke formule. Volgens SipWell zou de gemiddelde klant over een periode van twee jaar 200 tot 500 euro besparen, afhankelijk van het individuele verbruik, goed voor een besparing van zo'n 20 procent.
Meer info: 052/890.884 of http://www.sipwell.com.
SIPWELL N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.