SMC Consulting implementeert Freshworks-oplossing rond EU Digitaal Covid-19 certificaat
SMC Consulting (Brussel), gespecialiseerd in informatiebeveiliging, datawetenschappen, data-analyse en klantenbinding, heeft voor de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie (GGC) via N-Allo de helpdesk-oplossing Freshdek van Freshworks geïmplementeerd voor het behandelen van vragen en problemen rond het EU Digitaal Covid-19 certificaat. Zo kunnen bijvoorbeeld ontbrekende of foute vaccinatiegegevens gemeld worden waarna de vaccinator die opnieuw kan ingeven of corrigeren.
Met de integratie van Freshdesk wil men de oplostijd van vragen en problemen verkorten en zo de reismogelijkheden van Belgen door Europa verbeteren.
Dankzij de omni-channel en flexibele Freshdesk-omgeving kunnen gestelde vragen en problemen (via telefoon bij een call center of een on-line self-service) eerst op een systematische manier worden vastgelegd. Daarna worden die gegevens op een georganiseerde en veilige manier gedeeld met alle belanghebbenden die betrokken zijn bij het EU Digitaal Covid-19 certificaat (zoals onder andere vaccinatiecentra, ziekenhuizen, artsen, het Rode Kruis) en met iedereen die kan helpen bij de correctie van gegevens of de oplossing van vraagstukken.
Met de software-infrastructuur behandelt het N-Allo team van 170 medewerkers en betrokkenen op meer dan dertig verschillende locaties momenteel gemiddeld 700 oproepen en 40 tickets per dag, met een doorlooptijd van minder dan 24 uur per ticket.
Meer info: 02/355.64.86 of http://www.smcconsulting.be.
SMC CONSULTING
N-ALLO
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.