Start-up Distrilink schakelt WinWinner in om groei mee te financieren

De Antwerpse start-up Distrilink B.V. gaat, na een succesvolle kapitaalsverhoging, in samenwerking met funding agency The Harbour en crowdlending-platform WinWinner, op zoek naar fondsen om door te groeien. Distrilink begeleidt klanten op basis van zijn e-commerce expertise doorheen het hele proces van on-line verkoop.
Vanuit één gecentraliseerd dashboard connecteert Distrilink merken, winkels en distributeurs met on-line verkoopskanalen. In zijn eerste levensjaar wist de start-up al gevestigde namen als Danone, Nestlé en Veritas aan zich te binden.
De verkoop via marktplaatsen neemt jaar na jaar toe. Negentig procent van de Belgische merkeigenaren geeft aan op deze trend te willen inspelen. Helaas blijkt amper twee procent in staat om daarbij een goede klantbeleving te creëren. Distrilink zorgt voor een verregaande ontzorging door zijn klanten op e-commerce vlak te ondersteunen.

Om sneller te kunnen schakelen heeft de start-up de ambitie om internationaal op te schalen. Als onderdeel van de totale financieringsbehoefte wordt ook de crowd ingeschakeld. Via het crowdlending-platform wil de onderneming nog eens minimaal 50.000 euro aan achtergestelde leningen ophalen.
Meer info: 0475/752.934 of https://www.nl.distrilink.be.
DISTRILINK B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.