Teisseire lanceert vier zomerse siroopsmaken voor soda-machine

Het Franse Teisseire introduceert vier siropen voor de soda-machine: makkelijk in gebruik, minder plastic verpakkingen en een alternatief voor traditionele frisdranken. De lancering ligt in lijn met de duurzaamheidsstrategie van Teisseire’s Britse moederbedrijf Britvic (Hemel Hempstead).
De vier smaken, bloedsinaasappel en oranjebloesem, aardbei, limoen en munt, kersen-colasmaak (0% suiker) en sinaasappel (0% suiker) voegen eenvoudig een smaakje toe aan zelfgemaakt bruiswater en zijn laag in calorieën.
Eén klein (recycleerbaar) flesje is goed voor zeven liter spuitwater met smaak, ongeveer 35 drankjes. Dat scheelt een hoop plastic (wegwerp)flessen, zware tassen tillen vanaf de supermarkt en ruimte in de frigo van consumenten.

Internationaal frisdrankbedrijf Britvic is de grootste leverancier van “branded” niet-koolzuurhoudende frisdranken in Groot-Brittannië en de op één na grootste leverancier van “branded” koolzuurhoudernde frisdranken in zijn thuisland. Britvic is marktleider in Ierland met merken als MiWadi en Ballygowan, in Frankrijk met merken als Teisseire, Pressade en Moulin de Valdonne en in groeimarkt Brazilië met Maguary, Bela Ischia en Drafruta. Het bedrijf breidt zijn bereik uit naar andere gebieden door middel van export, licenties en franchise-overeenkomsten.
Het combineert zijn eigen merkenportfolio, waaronder Fruit Shoot, Robinsons, Tango, J2O, London Essence, Tesseire en MiWadi met PepsiCo-merken als Pepsi, 7UP en Lipton Ice Tea, die Britvic in Groot-Brittannië en Ierland produceert en verkoopt op basis van exclusieve PepsiCo-overeenkomsten.
Meer info: https://www.tesseire.com.

BRITVIC EMEA LTD.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.