Viking opent nieuwe klanten-service afdeling in Tongeren

13/12/2023 OM 12:00 - Louis Van de Merckt
Viking_131223
(Christa Furter, managing director Viking Europe (rechts) and Gidy Pluym, managing director RAJA Benelux (links) huldigen het nieuwe klanten-service center van Viking in Tongeren in)

Viking Group Europe, één van de wereldwijde koplopers in de levering van kantoorbenodigdheden, breidt zijn klanten-service in België uit. Met een nieuwe klanten-service afdeling gelegen in Tongeren, wil Viking de geografische en culturele nabijheid optimaliseren met het oog op een uitstekende klanten-service.

Voorheen werden Belgische klanten van Viking bediend vanuit Venlo in Nederland. Nu zal het personeel van de nieuwe vestiging in Tongeren de 30.000 Belgische klanten van Viking bedienen. Dit team zal klantenvragen in vier talen behandelen: Nederlands, Frans, Engels en Duits. De focus ligt op het bieden van ondersteuning via telefoon, e-mail en chat, en op het efficiënt verwerken van bestellingen.

De nieuwe vestiging stelt Viking in staat om nauwkeuriger in te spelen op de specifieke behoeften van de Belgische markt. Tegelijk kan het Nederlandse team in Venlo zich nu meer richten op de Nederlandse klanten. Het klanten-service centrum in België is gevestigd op het terrein van RAJA België in Tongeren. RAJA Groep, een Franse onderneming en grote speler op de markt van kantoorbenodigdheden en meubilair, nam Viking over in november 2021.

Meer info: 070/220.140 of https://www.vikingoffice.eu.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.