GALERIA INNO

05/10/2005 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Grootwarenhuis Galeria Inno, een concept dat de Duitse Kaufhof-groep na de overname van de GB-Inno-BM-groep in 2001 ook op de Belgische markt introduceerde, lanceert een nieuw loyalty-initiatief. De nieuwe "Avantage Card" biedt klanten 20% korting op bepaalde parfumerie-artikelen, 10% op boeken alsook een aantal andere voordelen. Voorts krijgen de "Advantage Club"-leden acht edities van het magazine Sensa gratis thuis toegestuurd. Om in het getrouwheidsprogramma in te stappen, dient vijf euro neergeteld. Die wordt evenwel terugbetaald bij de eerste aankoop van 10 euro. Galeria Inno hoopt in drie jaar tijd 600.000 "Avantage Club"-leden te kunnen rekruteren. Galeria Inno heeft binnen de Kaufhof-groep het profiel van hoogwaardige fashion store. Dat beeld werd nog extra versterkt door de recente renovatie van de winkelpunten in de Brusselse Nieuwstraat en te Schoten. De renovatie van de flagship store in Brussel vergde een investering van 25 miljoen euro. Thans werd zopas een renovatie-operatie ter waarde van 4,5 miljoen euro afgerond in Galeria Inno Schoten. Zo werd de buitengevel volledig hertekend en gerenoveerd. Voorts werd de winkelruimte van 6.400 m2 tot zowat 8.000 m2 opgevoerd, door omvorming van een deel van de opslagruimte en verhuizing van de Disport-vestiging naar een andere locatie. Meer info: 02/211.21.11 of http://www.inno.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.