"the e-Postman does not always ring twice!" (3)

De (Internet-)technologie biedt de opportuniteit om het basisprincipe van customer relationship management in de praktijk te vertalen, stelden we net voor het zomerreces. Het juiste e-mail beheer vormt het cruciale middel bij uitstek om de "one-to-one" marketing-doelstelling te bereiken. In dit kader duikt een nieuwe functie op, met name die van e-mail administrator. Enkele krachtlijnen.
Met het belang van e-mail management duikt een nieuwe functie op, te weten e-mail administrator. Er bestaat in bedrijfsomgeving immers een noodzaak aan een centraliserende functie die het e-mail management in de juiste banen leidt. Wat verstaan we hieronder?
Efficiënt e-mail verkeer geeft bedrijven de toegevoegde waarde die hen de mogelijkheid biedt een concurrentieel kwaliteitsvoordeel uit te bouwen tegenover de e-concurrenten. Het is nog niet te laat voor de markt van morgen die vandaag voor het grijpen ligt. Maar hoelang nog? (Bovenstaande bijdrage kwam tot stand in samenwerking met Sky II Max B.V.B.A. (Leuven. Meer info: 026/22.98.28, www.skyiimax.com of www.e-mailmanagement.com). |